Hyppige spørgsmål til bestilling på nettet

Følgende er hyppige spørgsmål til, hvordan du registrerer dig og bestiller hos boesner.

Hvor meget koster fragten?

Ved bestillinger på over DKK 800,00 er fragten gratis (undtaget ved bestillinger til Grønland og Færøerne). Ved bestillinger på under DKK 800,00 beregnes et standard fragtgebyr på DKK 50,00. Hvis du bestiller for mindre end DKK 400,00 beregner vi et særligt tillæg for små bestillinger på DKK 40,00. Ved bestilling af særlige produkter såsom løse blindrammer og opspændte lærreder i stort format tilkommer der yderligere omkostninger.

Du finder en komplet oversigt over fragtomkostninger her.

Hvor lang tid tager det, inden jeg modtager mine varer?

Ved bestilling mandag til fredag vil du normalt modtage dine kunstnermaterialer i løbet af 3-4 arbejdsdage. Der kan gå yderligere 1-2 dage, hvis der er tale om en meget omfattende bestilling, som skal leveres med spedition.

Hvordan ved jeg, om mine bestillinger er sendt af sted?

Boesner sender en besked til din mailadresse, så snart din bestilling forlader huset og videregives til pakketransporten (i tilfælde af forsendelse med pakketransport). Du kan herefter følge med i, hvor din pakke befinder sig på nettet. Ved store bestillinger med levering pr. spedition vil du som regel blive kontaktet telefonisk inden selve leveringen.

Hvad sker der, hvis jeg ikke er hjemme, når min bestilling ankommer?

Hvis du ikke er hjemme ved leveringen, efterlader vores pakketransport en besked om, at der vil blive gjort et nyt forsøg på levering næstfølgende arbejdsdag. Er du heller ikke hjemme ved næste leveringsforsøg, får du en skriftlig anmodning om at kontakte pakketransporten med henblik på at finde et nyt tidspunkt for levering. Du kan også kontakte pakketransportfirmaet UPS´ kundeservice på tlf.: 35 25 80 80 eller på: www.ups.com. Sørg altid for at have dit pakke-nr. parat ved henvendelser til UPS.

Hvordan foregår betalingen i boesners webshop?

Du kan betale med Mastercard eller Visakort. Du kan også vælge at få tilsendt en regning på beløbet, som du bedes indbetale på vores bankkonto inden for 14 dage efter modtagelse. Regningen sendes sammen med din bestilling og befinder sig i pakken. Vores bankforbindelse er: Nordea Bank. Reg.-nr.: 2040, konto-nr.: 7560175153. Husk venligst at angive dit faktura-nr. ved indbetaling.

Boesner forbeholder sig ret til anden betalingsform – fx forudbetaling - i særlige tilfælde. I sådanne tilfælde kontakter vi dig, så snart vi har modtaget din online-bestilling.

Hvordan registrerer jeg mig, når jeg bestiller i webshoppen for første gang?

Vælg først de produkter, du ønsker at købe, og læg dem i varekurven. Registrér dig som ny kunde. Boesner sender herefter en bekræftelse af bestillingen samt et personligt password til din mailadresse. Vi anbefaler, at du ændrer dette første password til et nyt password efter eget valg. Opbevar dit password et sted, som kun du har adgang til. Dit kundenummer er angivet på regningen til din levering.

Jeg har fyldt min varekurv og ønsker at afslutte bestillingen. Ved næste bestillingstrin får jeg beskeden "Din varekurv er tom"

En årsag kan være, at du bruger et forældet link til boesners webshop. Indtast følgende i søgefeltet på din browser: www.boesner.dk. I langt de fleste tilfælde løser det problemet. Slet browserens historik, hvis problemet stadig optræder.

Der bliver vist et mindre antal af en artikel i min varekurv, end jeg ønsker at bestille. Hvad er grunden?

Vores webshop er direkte forbundet med lageret, og varebeholdningen bliver løbende opdateret. For at du hele tiden er ført ajour med, hvor store mængder vi kan levere, bliver det antal artikler, du ønsker at bestille, sammenholdt med den eksisterende beholdning på lageret. Hvis en artikel ikke kan leveres i det ønskede antal, har du dermed mulighed for at vælge et alternativt produkt.